بازی 2048 + دانلود


چگونه در بازی ۲۰۴۸ برنده شویم

اگر شما هم اسیر بازی 2048 شده اید و از خودتون نا امید شدید باید بدونید که برای برنده شدن توی این بازی باید با منطقی که توی این چگونه به شما آموزش میدیم جلو برید تا آخر کار گرفتار نشوید. این چگونه رو مرحله به مرحله جلو بروید تا برنده شوید. اگر هم تا به حال 2048 را بازی نکرده اید می توانید همین الان شروع کنید.

۱

چگونه در بازی 2048 برنده شویم
خوب برای شروع اعداد هر سطر یا ستون را که مشابه هم هستند با حرکت افقی یا عمودی خانه ها با هم جمع کنید. مثلا با حرکت ۲ بر روی ۲ به عدد ۴ میرسیم و یا با جمع دو عدد ۱۶ به ۳۲ می رسیم. هدف بازی این است که قبل از پر شدن همه خانه های بازی به عدد ۲۰۴۸ برسیم.

۲

چگونه در بازی 2048 برنده شویم
در حرکت های قائم خود فقط به یک سمت، یعنی یا بالا و یا پایین حرکت کنید. شما باید همه اعداد را یا در ردیف بالای بالا و یا ردیف پایین پایین جمع کنید. خیلی فرقی نمی کند هر طوری که راحت تر هستید.

۳

چگونه در بازی 2048 برنده شویم
خوب حالا باید فقط روی یک گوشه تمرکز کنید. یعنی اعداد بزرگ را روی یک کنج نگه دارید و سایر اعداد را کم کم با هم جمع کنید و به سمت آن گوشه حرکت دهید.

۴

هیچ وقت اعداد بزرگ را از گوشه حرکت ندهید. دقت کنید با یک حرکت اشتباه و آمدن یک ۲ لعنتی در کنار عدد بزرگتان به احتمال خیلی زیاد بازی ۲۰۴۸ را خواهید کرد. البته هر چقدر بزرگترین عددتان هنوز خیل بالا نرفته باشد (مثلا ۲۵۶ یا ۵۱۲) احتمال جبران این اشتباه بیشتر است.

۵

چگونه در بازی 2048 برنده شویم
اگر کمی خوش شانس باشید و با حوصله و نظم بازی کنید حتما در بازی ۲۰۴۸ برنده خواهید شد.

 

در صورت دانلود این بازی برای کامپیوتر روی گزینه زیر کلیک کنید.

 

دوستان لطفا نظر خود را در مورد این پست بگویید.


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:01---13 مرداد 1393
خیــــــــــــلی بازی با حالیه...
ممنونم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:6 | نويسنده : M.SH |